Nowości


Polecamy zaawansowane centrale telefoniczne IP neoPBX
 
 
ceny już od 4000 zł 
 

obsługa wszystkich rodzajów linii miejskich (VOIP, analog, ISDN BRA, ISDN PRA, GSM) ,

automatyczny dialer połączeń wychodzących

nagrywanie rozmów, 

poczta głosowa,

system odbierania i wysyłania pojedynczych i seryjnych sms, 

wysyłanie faksów z poziomu www, 

przekazywanie odebranych faksów na mail,

nielimitowana ilość abonentów wewnętrznych,

telefony zdalne w jednej numeracji wewnętrznej,

łączenie wielu oddziałów,

obsługa infolinii tradycyjnej oraz internetowej VOIP wraz z funkcją kolejek,

wielopoziomowe menu głosowe IVR,

Opis działania

Za pomocą usługi polfon można dzwonić na telefony stacjonarne i komórkowe wykorzystując sprzętową bramkę VOIP, centralę IP  lub program zainstalowany na komputerze. Przy użyciu bramki VOIP można dzwonić bez użycia komputera. Do bramki VOIP podłącza się tradycyjny aparat telefoniczny (przewodowy lub bezprzewodowy). Można także podłączyć bramkę do centrali firmowej i w prosty sposób dzwonić ze wszystkich wewnętrznych aparatów.

Rozmowy wewnątrz sieci POLFON są darmowe. Pozwala to na przykład połączyć za darmo oddziały firmy lub dzwonić do znajomych w kraju i za granicą. Warunkiem jest aby obie strony były zarejestrowanymi użytkownikami sieci POLFON. 

  •   » Telefon

    Najbardziej polecane są telefony IP firmy Yealink lub bezprzewodowe Siemens Gigaset. Można także używać programu X-Lite zainstalowanego w komputerze. 

    Program X-lite można pobrać stąd: POBIERZ   

     Połączenia krajowe wykonujemy tak jak z tradycyjnych aparatów telefonicznych, wybierając numer telefonu wraz z kierunkowym bez zera, np. 22 xxxxxxx.

    W przypadku połączeń zagranicznych wybieramy dwa zera, kierunkowy kraju oraz numer telefonu, np.  0049 xxx xxxx xx xx.

  •   » Fax

    W przypadku wykupienia za 5 zł netto miesięcznie usługi eFAX otrzymujemy dodatkowy numer telefonu, który automatycznie podaje sygnał faksu.

    Po otrzymaniu faksu natychmiast otrzymujemy go pocztą elektroniczną jako załącznik w pliku PDF.


    Przy wykorzystaniu usługi eFAX nie są wymagane żadne dodatkowe urządzenia lub programy. 

  •   » Centrale VOIP

    Usługę polfon jak najbardziej możemy używać w centralach VOIP każdego rodzaju.

    Pozwala to na obniżenie kosztów pracy firmy oraz na zwiększenie komfortu pracy poprzez połączenie wszystkich oddziałów. 

    Najbardziej polecamy centrale neoPBX .

    Strona producenta znajduje się tutaj: www.neopbx.pl

    Poniżej znajduje się lista najważniejszych cen funkcjonalnych: 

    - obsługa wszystkich rodzajów łączy miejskich (analogowych, cyfrowych ISDN - BRA, cyfrowych PRA, GSM, VOIP),

    - obsługa wszystkich rodzajów telefonów wewnętrznych (IP, analogowych, ISDN, systemowych IP),

     -praktycznie nieograniczona możliwość rozbudowy o dodatkowe linie analogowe i cyfrowe,

    - nielimitowana ilość równoczesnych połączeń VOIP (jest to uzależnione jedynie od przepustowości łącza internetowego oraz od wydajności sprzętu),

    - nieograniczona ilość abonentów wewnętrznych (np. podłączenie 10 nowych linii wewnętrznych nie wymaga żadnej rozbudowy centrali o drogie karty, kupuje się tylko aparaty telefoniczne IP),

    - obsługa nowoczesnych aparatów IP pozwalających na przeglądanie rozmów nieodebranych, odebranych i wychodzących (zarówno przewodowych jak i bezprzewodowych),

     - możliwość podłączenia komputera z zainstalowanym programem softphone jako abonenta wewnętrznego,

    - możliwość podłączenia telefonu komórkowego z zainstalowanym klientem SIP jako abonenta wewnętrznego (Nokia, Android, iPhone),

     - możliwość prowadzenia konferencji wielostronnych z abonentami zewnętrznymi,

     - obsługa kolejek - centrala informuje osobę dzwoniącą, które miejsce zajmuje w kolejce do konsultanta,

    (wszystkie komunikaty informacyjne są po polsku),

    - możliwość podłączenia aparatów zdalnych jako wewnętrznych abonentów centrali,p ozwala to na darmowe połączenie pracowników z zdalnych z firmą, (przykładowo podłączenie aparatu zdalnego jako numeru wewnętrznego pozwala na traktowanie abonenta pracującego w innej lokalizacji jako abonenta wewnętrznego centrali. Dzwoni się do niego na zwykły nr. wewnętrzny, np. 25, można do niego i od niego przełączać rozmowy. Można także ustawić tryby czasowe pozwalające na automatycznie przekazywanie rozmów do abonenta zewnętrznego w określonych godzinach lub datach),

    - brak wymaganej dodatkowej instalacji kablowej poza siecią komputerową (pozwala to np. na podłączenie dodatkowych aparatów w każdym miejscu gdzie jest gniazdko komputerowe a nie było przewidziane gniazdko telefoniczne. Telefony mają wbudowany bridge, czyli można podłączyć telefon do gniazdka w ścianie a komputer do telefonu. Dodatkowo np. przy remoncie dodatkowych pomieszczeń lub budynków wystarczy położenie 1 kabla sieci komputerowej lub przekazanie sygnału siecią bezprzewodową i podzielenie go na wiele aparatów telefonicznych),

    - graficzny panel połączeń telefonicznych (na ekranie każdy pracownik może mieć włączone dodatkowe okno z panelem obrazującym stan linii innych pracowników. Nie trzeba wtedy wykonywać wielokrotnych połączeń aby dodzwonić się do innego abonenta),

     -system bilingowy oraz raporty z pracy centrali

    - szczegółowy biling dla każdego numeru wewnętrznego, szczegółowe filtrowanie wyników, eksport do PDF,

    - raporty statystyczne (dzienne, miesięczne, obciążenie, wykresy kołowe oraz słupkowe),

    - serwer faksów (faksy przychodzące mogą być odbierane za pomocą poczty elektronicznej. Można wtedy je wydrukować lub nie zależnie od potrzeby. Nie jest wymagana wtedy obsługa faksu przez pracownika. Pozwala to także na prowadzenie dokumentacji faksów przychodzących np. na osobny mail),

     - wielopoziomowa zapowiedź głosowa (centrala przy odebraniu połączenia może przełączać do wybranego działu a w dziale do pracownika. Przykładowo zapowiedź „proszę wybrać nr wewnętrzny lub poczekać na zgłoszenie się operatora. Sekretariat 21, Księgowość 29, Dział Serwisu 22”. Jeżeli dzwoniący nic nie wybierze zadzwoni telefon wewnętrzny w sekretariacie. Jeżeli zostanie wybrane 22 może się pojawić kolejna zapowiedź „dział oprogramowania 23, dział sprzętu 24”. Pozwala to na zautomatyzowaną symulację sekretariatu bez obciążania pracowników przełączeniem rozmów),

    - łączenie wielu oddziałów w jednej numeracji wewnętrznej,pozwala to na darmowe połączenia miedzy wszystkimi oddziałami,

    - obsługa numerów DDI (każdy numer wewnętrzny może mieć bezpośredni numer zewnętrzny, pozwala to także na odbieranie bezpośrednich połączeń bez pośrednictwa sekretariatu. Można wtedy zamieścić na stronie internetowej bezpośrednie telefony do działów lub pracowników),

     - centrala pozwala na nagrywanie rozmów (można po zapowiedzi słownej, np. „w celu polepszenia jakości obsługi rozmowy przychodzące mogą być nagrywane”, na wybranych numerach wewnętrznych prowadzić archiwizację rozmów. Wtedy w trakcie przeglądania billingów na komputerze można odtwarzać zapis rozmów),

    - funkcja LCR, czyli automatyczny wybór najtańszej drogi wychodzącej,

     - automatyczna synchronizacja z serwerem czasu (ma to duże znaczenie przy ustawianiu trybów pracy),

     - funkcjonalność serwera plików dla Windows (nielimitowana ilość równoczesnych użytkowników, pełne nadawanie praw dostępu dla użytkowników),

    - komunikaty głosowe w języku polskim,

     - obsługa transmisji obrazu,

    - duży wyświetlacz LCD 20x4 znaków pokazujący najważniejsze informacje o stanie pracy (zajętość procesora, pamięci, dysków, numer IP, itd.). 

     

  •   » Przeniesienie numeru

    Istnieje możliwość przeniesienia numery stacjonarnego z innej sieci. Pozwala to np. na zamianę abonamentu 30-50 zł na nasz 1,20 zł netto. Można wtedy numer skonfigurować w dowolnym telefonie IP lub telefonie komórkowym (jako aplikacja SIP) co pozwala na użytkowanie numeru bez prowadzenia linii telefonicznej.

    Aby wypełnić wniosek zapraszamy TUTAJ  


LiveZilla Live Help


Kontakt: polfon@polfon.pl